Is een buurtbewoner op zoek naar een huis binnen dezelfde buurt of kent hij iemand die op zoek is? Dan wil je natuurlijk wel dat de mailing er professioneel uitziet. Met de buurtmailings van Factotum laat je buurtbewoners weten dat er een huis te koop staat.
Partnercontent van Factotum
Met het platform van Factotum maak je als makelaar gemakkelijk en snel professionele marketingmiddelen om jouw aanbod te promoten, bijvoorbeeld een woningwebsite of een buurtmailing. Naast dat een buurtmailing – een opvallende kaart – meer animo oplevert voor het huis, is het ook goede branding voor jou als makelaar, vertelt Jorik Otten, makelaar en taxateur bij Ditters Makelaars in Amersfoort.
Bij Ditters Makelaars in Amersfoort werken ze zo’n driekwart jaar met Factotum. “Zelf werk ik niet direct in het Factotum-platform. De binnendienst is hier verantwoordelijk voor, maar wat ik wél weet is dat het ons supergoed bevalt! Het is erg handig en functioneel”, vertelt Jorik.
Buurtmailings maakt buurtbewoners wakker
“We zetten al jaren buurtmailings in, maar de mailings die we nu met Factotum maken, zien er een stuk professioneler uit. Dat is echt de toegevoegde waarde van Factotum. Met deze buurtmailings maken we de buurtbewoners wakker en laten we zien dat er iets te koop staat. Wellicht kennen zij iemand die daar wil wonen. Je maakt eigenlijk ambassadeurs van de buurtbewoners. Dat vind ik echt het mooie aan buurtmailings”, vertrouwt hij ons toe.
Bij Ditters Makelaars in Amersfoort merken ze ook dat het goed is voor hun merkbekendheid. Omdat je als makelaar actief aanwezig bent in de buurt, krijg je volgens Jorik vaker belletjes. “Zowel voor een huis van de buurtmailing als voor een nieuw huis dat in de verkoop moet, wordt vaker gebeld. Het is naast betere verkoop dus ook echt reclame voor jezelf. Ik raad daarom elke makelaar aan buurtmailings te maken met Factotum.”
Bron: ‘Onze buurtmailings zien er een stuk professioneler uit’ | Vastgoedactueel
Bekijk het gehele artikel